Regn eller vad??



Det finns så mycket att köpa till de små!! Hittade ett par skor på internet när jag surfade efter annat, och jag kunde inte motstå dem. Han, lillkillen, kommer säkerligen aldrig behålla dem på sig, men jag ville så gärna att de skulle stå i hans låda bland hans andra grejor.. så söta.. *ler med hela ansiktet* ..

Det har regnat nonstopp hela helgen, verkligen så tradigt! Vi åkte till Tyskland i lördags och regnmolnet följde oss från det att vi klev in i bilen på Sturegatan tills vi steg ur den igen, på samma ställe, ett antal många timmar senare!!
Hela vägen genom Danmark regnade det och var tristgrått runt om, inte en skimmer av färg någonstans. Samma på vägen hem ..

Men vi fick handlat lite gottgott, bunkrat upp lite inför tiden då man kan ta sig en liten igen...=)) Det var inte mycket vi handlade, mest lite att kunna bjuda på..

Tänker mycket på den lille just nu, det kanske är för att det börjar närma sig och jag känner honom mer och mer. Jag vet redan nu att jag kommer sakna hans rörlighet när han väl är ute, för det är mysigt på ngt sätt när han rör sig.. Man kan nästan känna på sig innan när det kommer.. =) Visst, det kommer ibland sparkar som jag kan vara utan, men det är en underbar känsla. Sa det senast igår, att är det så här "lätt" att vara gravid kommer jag ju vilja ha fler barn. Har haft sådan tur att ha en riktigt skön graviditet, inga konstiga saker alls, inte halsbränna eller sug efter nåt. Mår som innan jag blev gravid förutom en växande mage... =) Skönt..

Hoppas ni får en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback