Välkommen in i tryggheten..

.. hälsar jag Kelly och hennes syskon. De bodde i en kolonilott och mamman hade nu diat klart och lät dem springa omkring som de själva ville... inte bra alls.. =(
Denna ljuvliga dam som ni ser på bilden är ca 11 veckor, mammig och väldigt pratglad. Fortfarande lite småskygg för oss människor , men när jag väl tar henne till mig lägger hon sig tillrätta och somnar.
Jag är redan kär i denna lilla tjej, hon har visat mig att hon litar på mig till 120 % och bara det får mitt hjärta att smälta..
Hon ger mig så mycket genom att bara titta på mig och mjaua sitt söta lilla mjau som bara hon kan.. då vet jag att hon ser mig som en trygghet..

Igår var det en familj hemma hos mig och träffade henne, de ska börja som stödhem och sedan eventuellt adoptera.
En bra familj som kommer ge henne den kärlek och trygghet hon behöver..  kommer bli svårt att släppa henne.. =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback