Kisarna har flyttat hemifrån!

Igår flyttade Higge, Skrållan och Rudolf hem till "Cecilias_Spa_och_ålderdomshem". Det är så tomt, det är så tyst.. bara Gråller och Salina som håller låda. Och det är inte mycket.. =(
Cecilia ska passa mina små bebbar en tid nu när vi väntar på dagen då Melvin ska komma, så slipper vi hålla på med kattpassning sen när det blir dags. Grålle och Salina tar syrran hand om, hon kommer vara här hos dem...




.. matte, nu får du sluta blixtra ..

Higge och jag tog en rejäl kelkväll innan vi åkte iväg med dem. Han och jag intog soffan och det var mycket snarkande och spinnande från denna gula fluff! Så go, så underbar.. =)
In i 3 olika burar och sedan till bilen. Higgins började direkt, han mjauade värre än 10 honkatter som löper! Jag LOVAR, det var sjukt vad han höll på. Och vem tror ni han fick med sig? Jo, Rudolf.. litet ynkligt mjau kom från hans lilla bur. Coolingen Skrållan låg som vanligt bara och kollade ut ur buren, härlig som hon är. Det är MIN katt det, min dam.. =)

Grålle har ju inte gillat läget, jag har ju kelat sönder katten så han till sist flydde under sängen. "Nä Matte, jag vill inte pussas mer nu".. men jag vill juueeee.. !!!




.. Grålle njuter på alla Higgins sovplatser..

Nu ska jag se om jag kan hitta julklappar, har verkligen ingen fantasi..

Kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback