.. hoppsan sa.. !!

Higgins och Co har nu en ny kompis som sällskap, Casper! En brandgul stor hane som just nu springer omkring bland mina och undrar vad det är för dårar till katter jag har. Klart skulle ju alla hälsa samtidigt, alla 3 hanarna på samma gång så Casper la upp ett ylvrål som hördes över hela Rörsjöstaden! Jag förstår honom, mina hankatter är INTE små! Jag fick skingra mitt lilla gäng så Casper fick lite space.. stackaren... Tack och lov bråkar de inte, utan han blir ju bara så nervös och det berättar han tydligt för de andra hårbollarna!

Måns finns fortfarande i mina tankar, jag kan inte släppa denna katt. Blir mer orolig när jag tänker efter att jag endast tog hand om honom i 2 dagar och fick denna starka känsla för honom. Hur blir det då om jag skulle behöva ta detta beslut med mina egna katter?? *fäller en tår av bara tanken*

Här kommer en bild på min Måns .. ja, han blev min eftersom han tog en stor plats i mitt hjärta..



Kommentarer
Frasse säger:

Måns..hmm..Adolf ;)

Nä usch de e tradigt med sånna beslut, ill be here 4 u..

Puss

2008-07-18 | 17:40:08
Cecilia säger:

Jag lovar att jag kommer finnas där för dig den dagen det är dags! Jag & Franz kommer inte lämna din sida!

2008-07-22 | 17:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback