Jo, visst f*n är det så...


Han sparkar, nu har jag förstått att det är små kickar han ger ifrån sig!! Idag är de inte nådiga, han verkligen tar sats känns det som .. lite orolig om hur det kommer bli sen!
När det var som värst satt jag och hade en liten hård "pratstund" med en medlem .. kanske var det samtalet eller rösterna han inte tyckte om ? =( Nu e han lugn.. det lilla dampbarnet!!!

Eftersom vi ska få tillökning så är det dags att byta bil. Saaben vi har idag är svinbra och skön att köra, men det fungerar inte med både bilbarnstol och vagn. Lite trångt! =( Den passade bra för Frasseman när han var singel och skulle köra snabbt, men nu går det inte längre.. =(

Vi tittade på en Volvo Cross Country .. *malin fnissar av glädje*. Ni som känner mig väl vet att denna sorts bil har jag velat ha läääänge, men trodde aldrig Frasseman skulle vika sig för Saab. Men .. det var faktiskt han som kom med förslaget att kolla på en.. tro det eller ej!!
Underbar bil, man satt högt och tryggt och den gick så smidigt fram. *vill ha, vill ha*. Men vi ska kolla på fler, har ju inte direkt bråttom...

Nu börjar jag bli hungrig, men har inte sug efter ngn mat alls.. =( Det finns inget gott här inne i city att äta..*suckar*





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback