Redan över..

Det är inte kul, helgen bara springer förbi och vips är det måndag igen!! Jättetråkigt, man kan ju bli riktigt deppig pga det!
Skulle åkt till småland denna helgen, men i sista sekund fick jag reda på att jag inte fick bort mitt arbetspass på mitt extrajobb. Blev så arg och ledsen, men jag förstår ju dem samtidigt, finns det ingen så finns det ju ingen.. det är ju samtidigt semestertider. Mest besviken blev jag för att jag hade tackat nej till ett kalas och sedan såg Franz föräldrar fram emot att få träffa oss, och detta kan man ju inte bara ändra så.. =(
Men men.. jag fick en lördag på taxi skåne iallafall, inget kul och inget att skryta om .. *suck*

Nu har vi börjat prata om nya namn till den lille.. inte för att Melvin inte är ngt bra, men det kanske inte "är" en Melvin när han väl tittar ut, och då måste vi ha fler namn att bolla med.. men det är svårt, riktigt svårt!
Magen tickar sig större, jag känner fler och fler sparkar men fortfarande inte några direkta graviditetssymptom. Bara trötthet, kan somna var som och när som!! Helt sjukt, jag som brukar vara aktiv 24 timmar om dygnet orkar inte så mycket mer, vill bara lägga mig ner och sova.
Det  jag är glad över är att jag inte fått sug efter ngt speciellt, äter inte mer nu än innan vilket jag ska vara glad för! Är ju en kvinna som älskar god mat, så jag hade en bild av mig själv att redan i vecka 12 vara stor som ett hus.. men jag har klarat mig!!! *håller tummarna på att det fortsätter så*

.. vecka 18 ..

Våra små bebbar blir ensamma efter ikväll, då åker sångfågeln Casper hem!! Tror han blir glad, han har nog haft svårt att acceptera de stora "hanarna" som gått runt honom för att få leka lite. Grålle försökte busa lite en dag, men han e inte så liten och nätt så Casper blev nerbrottad och såklart lite rädd. =( Stackars Grålle tittade på oss och undrade varför den stora gula fluffen skrek som en gris.. han förstår ju inte sin egen storlek.. !!

Skrållan har fått känn på att "gå ut".. Franz har börjat med att ta ut henne på trappan så hon kan kolla på folket som går förbi och alla bilar som susar förbi. Nu vill hon ut hela tiden, hon sitter där och kollar genom vår glasruta och mjauar sitt ynkla skrik.. lilla vän. Franz har fått ett uppdrag för resten av hennes liv .. =)


Kommentarer
Cecilia säger:

Naw Lollisen längtar ut! Sötnosan!

2008-07-23 | 22:23:09
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback