Sex and the City!!


Igår var jag med en massa tjejkompisar och såg filmen "Sex And The City" ! Gud så bra den var! Jag är ju inte den där sex_and_the_city_fanatikern som många är, men man har ju hängt med rätt bra. Serier är inget för mig egentligen eftersom jag missar så många avsnitt, jag är inte den som kan boka in "just den där timmen" åt tv tittande.. det går bara inte! Men denna film var riktigt bra, jag.. och många andra.. bölade som en gnu halva filmen igenom. Vet inte om det är min graviditet som gör mig extra känslig...men det var längesedan jag grät så av en film!!
Vad som hände? Nänä.. det får ni själv lista ut.. =) *kan avslöja att det var ej glädjetårar* ...

Snart är mina arbetskamrater på väg hit, vi ska ha en tjejkväll med mat och mycket dricka. Skvaller är det vi längtar efter mest.. he he..

Oupss.. glömde ju... igår beställde jag och Franz barnvagn! Snacka om vuxenpoäng... stort steg, men vi måste ju.. =)
Så här ser den ut....men med andra färger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback