Ännu en dag framåt...

Vi närmar oss den 29:e, varje dag är som en ny dag av väntan. Men vi vet, eller vi tror att vi vet, att han kommer stanna kvar en bra bit in på december. Känns bättre att tänka så, att ha det lååångt framför oss, för skulle han komma tidigare så blir det en överraskning. Men visst, jag kan inte sluta tänka på datumet .. den 29 november!

Min graviditet är fortfarande väldigt  "snäll", jag är mest bara trött och less på att allt är så tungt. Morgonen är en kamp att få på sig strumpor, och sådant kommer jag inte sakna. Det är pest.

Melvin, Melvin.. kom nu ut och lek! 

Var på jobb och hälsade på idag, tog mig en cykeltur dit efter att ha städat sönder lägenheten. Jättekul att träffa alla igen, där har jag många vänner. Blev mycket skratt och en del tissel och tassel! Märks inte att det är 1 månad sedan jag slutade .. =)  Nu har det även skett lite ändring på kontoret, så det var nygamla ansikten som flyttat ner till oss i stan och det var kul att se hur de hade fått det.


Grålle njuter i sin fåtölj, han snarkade värre än jag och Franz tillsammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback