Dyra timmar...

Helgen gick snabbt över, nu var det måndag igen och en ny vecka öppnar sig.
Vi hittade inte på så mycket i helgen, jag träffade Irene på en fika, vi har inte setts på ett tag eftersom hon har varit i Egypten på semester. Brun som jord var hon, så fräsh & glad.. det var kul att se henne. På kvällen gick jag och Franz på bio, dyra jävla timmar, men det var det värt. James Bond är en favorit, jag gillar killen! Men utan de små checkarna man en gång hade när man gick på bio så är det svindyrt.. för 1 timme och 36 min .. 200 kr....
Märks att man haft det bra när man jobbade på Home, då kostade bio ingenting.. jaja.. det var då det....

Julsakerna är hämtade från förrådet på Dalaplan!! Vi var där och röjde, så nu finns de i en kartong i bilen... Jag längtar tills jag kan sätta upp dem, att välkomna julpyntet är så himla skoj!!
Eftersom jag inte orkar gå till bilen och hämta kartongen så handlade jag en tomte på Ica Maxi.. första tomteköpet detta året.. *fniss* ... en liten tomtelykta.. kommer bli så mysigt när mörkret kommer..

 
.. e han inte ljuvligt söt för att han egentligen är så ful?

Just det.. köpte ju clementiner... gott! Måste rusa...

puss & kram!


Kommentarer
Camilla säger:

Ja, Malin.. Nu är det snart dags!! Va spännande det ska bli. Förstår att du/ni har tusen tankar om det lilla livet. Min bror och hans sambo väntar redan nr 2 :-) Beräknat till 10 Maj. Jag hoppas på en kille till, hade varit kul med två små pojkar. Men, bara det är ett friskt barn.



Ha det gott



KRAMAR

2008-11-10 | 20:53:24
Bloggadress: http://jrt-flickorna.filosoferar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback