Oj.. nu har jag slappat...

Det var ju en evighet sedan jag skrev, veckan har bara glidit iväg utan några som helst probelm.
Som idag, nu är kl halv fyra.. och det känns inte som om det var så många timmar sedan
jag gick upp. Och nä, jag har inte slappat alls, städat, gått i stan ( för att sätta igång Melvin ) och nu
sitter jag här.. poff..
***************************************************
....och klart skrev jag ju inte klart bloggen ovan, IDAG är det ytterligare 2 dagar efter inlägget ovan. Jag stängde lixom bara ner och gick iväg, avslutade inte det jag påbörjat. Känns som om jag gör det ofta nu för tiden, kan inte hitta ro.. vill fixa sååå mycket på den stora lediga tiden och det slutar med att jag inte gör så mycket. Är det så här folk som inte har jobb har det?

Imorse vaknade jag före Franz, en hel timme innan hans klocka skulle ringa. Kunde inte somna om, hade 3 katter intill mig så att röra mig var inte ens att tänka på. Gick upp samtidigt som mannen och när han knallat till jobb gick jag in och försökte slappna av för att somna om,... och jag lyckades!! Sov tills Skrållan satte igång larmet, sitt eget lilla skrik! Hon bara skrek,. rakt ut som om ngn försökte misshandla henne. Eftersom jag är så smidig att komma upp från sängen så hann jag kalla på henne ett antal ggr innan jag hann ut i stora rummet, men hon bara fortsatte. När jag kom till soffan låg hon fortfarande ner och skrek.. stackaren drömde. Måste ha varit en hemsk mardröm för henne, hon var ju helt skräckslagen! Man undrar ju VAD hon drömde... att Higge la sig på henne.. eller ? Så nu e jag vaken .. igen.. och funderar på vad jag ska göra....

Kanske Ikea och köpa ljus? Vill ha massor av ljus nu när mörkret kommer på kvällarna... sen en lång runda med mycket fart, kanske kan man sätta igång liiite värkar?? Måste handla sköljmedel.. och linsväska... hmm.. har ju att göra!!

Usch nä... vet inte vad jag ska göra...får väl börja städa så kommer det väl av sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback