En Alien!

I en vecka nu har jag börjat få ont i ryggen, kan inte sitta ordentligt.. varken hemma eller på jobb. Att få sova, hahaha.. ja.. det är en pärs för sig! OM jag ligger i samma ställning hela natten kanske det går, men hur troligt är det på en skala? Ni vet ju själv hur man vänder och vrider på sig, och att vara gravid stoppar inte en. I sömnen är man inte medveten om sin STORA mage...*suck*

Eftersom jag har så ont i ryggen på kvällarna tog jag mig ett riktigt varmt bad igår, jätteskönt! När jag låg där och slappnade av och kollade på magen så höll han på att stöka runt där inne. Så underligt att se magen röra sig på det sättet, som en alien som rör sig som en orm. Lite scarry samtidigt, för det är ju inte så vanligt att magen beter sig så! Hur mycket plats har han egentligen? Iof.. med min stora kagge blir det väl ett palats där inne!!
På torsdag är det sista ultraljudet, då ska vi ta en sista koll inne i det hemliga rummet, kolla värden och ev slutvikt. Håll nu tummarna på att det blir en normal stor bebbe... please!!

Imorgon är det fotokurs och jag har INTE gjort hemläxan... =( Har inte hunnit, eller egentligen vet jag inte vad jag ska skylla på. Ska ta 3 olika bilder på samma sak i olika ljus, alltså olika tider på dygnet. Hmm... hur glad och pigg är man på morgonen så man tar med sig kameran påväg till jobb? Not me...

Ha en bra dag.. kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback