Nu räknas dagarna!

Kollade precis i kalendern, jag har 32 dagar kvar innan jag går på semester/mammaledighet! 19 hela arbetsdagar kvar, inte alls mycket om man tänker efter. Enbart 19 dagar.. shit... !! Sen kommer en annan sorts arbete, på heltid...!!

Var på profylaxkurs nu i helgen, och den var helt suverän! Kursledaren var barnmorska, hade ca 700 förlossningar bakom sig och hon berättade så mycket som enbart varit små ?? för mig tidigare.
Både jag och Franz känner oss mycket mer säkra nu, inte så oroliga och smått ovetande som innan. Utan vi vet att smärtan kommer finnas där, men allt runtomkring som man funderar på har nu lättat lite ..

 

Annars har helgen varit lugn, har jobbat lite extra på taxi och sedan försökt ta det lugnt. Var hos Syster Yster igår, hon fyller år idag.. GRATTIS GUMMAN .. och firade henne. Åt god smörgåstårta och bara tog det lugnt.
Av alla ställen så har ju Higge hittat upp till slötbordet, vem annars?? Bara han som lägger sig på de mest skumma ställen, men skönt är det och han tackar nog för den mjuka bädden under filten vi lagt där.

 

Har bestämt mig för att handla en sackosäck!! Mysig både att slappa i och att bara ha som dekoration! Kostar lite väl mycket på Ilva, men jag kan inte hitta sådan ngn annanstans... har ni några tips ?
Och jag nöjer mig ju inte med en liten, vill ha den stoooora så man kan sjunka ner ordentligt...






Kommentarer
tips: säger:

http://www.fatboysverige.se/

2008-09-22 | 12:06:41
Jennie säger:

Satsa på en fatboy istället



eg8pUCFRRBZwodUBalfA" rel="nofollow">http://www.svenskabarnrum.se/?gclid=COWq4eg8pUCFRRBZwodUBalfA



OK de är inte billiga heller, men mer prisvärda.

2008-09-23 | 17:51:28
jocke säger:

Har 2st hemma som du kan få.

2008-09-24 | 11:31:05
Malin säger:

Jocke .. tack, men kan du inte maila mig på winnie[email protected] ?

2008-09-25 | 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback