Om det går som planerat ... 62 dagar kvar!!

Det är inte så jädra långt kvar, snart kommer han ut.. lilla Melvin. 62 dagar till beräknad förlossning, men jag hoppas ju.. en del av mig .. att han kommer tidigare! Just nu känner jag mig stor, för jag ÄR stor, och jag kan inte bli större!! Har problem redan nu att ta på mig ett par vanliga skor, eller strumpor.. hur ska det gå om magen bara blir som en gigantisk medicinkula?? Mammakläder, jo det har jag men tröjorna står ju rakt ut. Ligger inte så fint som på kvinnorna med en liten bebiskula där fram, .. utan på denna kroppen ser det mer ut som om jag försökt täcka en gigantisk ölmage med en för liten tröja... *suckar* ! Man känner sig inte direkt mysig, inte sexig eller smidig.. utan som en stor klump med för lite kläder på sig. Allt är en ansträngning, att gå i stan tar på en, gå in i en varm affär eller butik gör man bara inte.. svimfärdig, att smidigt ta det sista bordet på en uteservering är bara att glömma... Jag vill ha tillbaka min kropp!!



Var inne och kollade på en sida med nyförlösta små bebbar, men det fanns en bild som fick mig att rygga till lite.. en bebbe som såg ut att vara några månader, men så var ju inte fallet! Han/hon såg så stor ut! Inte som en nyfödd, utan riktigt bastant sak... ooooiiii!!!! Så stor får inte Melvin bli.. icke!

   
... hur mysigt ser inte detta ut.. ?

I helgen var Franz i Jönköping och festade med grabbarna, så jag och tisarna har haft lägenheten för oss själva. Mycket mys i soffan och en del snorande från min sida. Inget kul men det har verkligen varit skönt att enbart får ta det lugnt. Ingen stress, inget inbokat, utan bara få "vara" och ta det lugnt. Jag måste inse att jag MÅSTE börja ta det lugnt, inte stressa omkring dagarna igenom för jag är helt slut på kvällar och helger.. Nu e det ändring.. *hmmpfff*

 


" Sluta blixtra, låt mig få sova" - Rudolf 17 år
  


Kommentarer
Anonym säger:

Hörru du! Njut av din graviditet, njut av din tjocka mage, njut! Snart är du av med den... En gravid kvinna är en vacker kvinna, kom ihåg det! ;))

2008-09-28 | 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback