Tacksamma kisar!!

I fredags hade jag tjejerna från Rädda Katten här, och med Cecilia kom en söt liten blomma! Jättegullig kruka och i blomman fanns lite dekoration. Som vanligt satte jag den lååångt upp från katterna, jag vet ju annars hur det kan gå..

Hela lördagen fick blomman leva, men när jag kom hem söndag eftermiddag låg den i tusen bitar på golvet! Hur i helvete hade kisarna kunnat sniffa sig fram till den OCH kunnat komma upp till den höjden??
Det var tacken det, de fick en blomma av moster Cecilia.. och vad gör de, jo välter den och sedan massakrerar vartenda blad så det finns inte en chans till återupplivning! Men vem är då den skyldiga??
Hela kvällen satt jag och väntade på att ngn skulle spy upp den igen.. men icke...*suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback