För snabbt...

Idag blev Melvin 4 månader. Tiden har gått otroligt snabbt och när jag tittar tillbaka på bilderna när han var nyfödd kan jag inte tro att det är han.. min Melvin. Det är inte bara tiden som gått snabbt utan även Melvins utveckling. Redan som 2 veckors bebis kämpade han med sina ben, han ville inte ligga stilla utan försökte krypa iväg på pappas mage. Jollra på och hålla i leksaker gjorde han vid 7 veckors ålder. Att vilja stå var så tidigt att jag inte kommer ihåg .. och i onsdags vände han sig från rygg till mage. Det går snabbt.. för snabbt... snart kryper han iväg från mig och i nästa sekund flyttar han hemifrån.. =//




.. what the f*ck, den låter!!

Matningen har gått mycket bättre idag, vi har fått i honom nästan hela portioner!! Mycket gnäll, men till sist har han tagit flaskan och då äter han med riktigt god aptit. Melvins långa sovpass var idag under promenad, jag & Irene gick en lång runda i solskenet.. härligt! Mycket prat och skratt hann vi på 2 timmar, sen skulle lillkillen upp...



Påskhelgen blir en riktigt bebisträff!! Inte planerat, men nu när jag tänker på dagarna så har vi bokat in ngt varje dag...
Igår var vi i Lund och hälsade på Melvins blivande flickvän, lilla Maja. Så underbart pigg och glad hon är.. & pratglad.. =) Man kan inte tro att hon sitter där med en hjärtpump, lilla godingen. Glömde kameran hemma så denna gången blev det inga bilder...*attans*
Och imorgon e det dags för en ny bebisträff. Sara & Peter fick lilla Moa 3 veckor för tidigt och imorgon ska vi äntligen få träffa det lilla livet.. =)  Sen på söndag är det dags att träffa lilla Anton, han är 2 månader yngre än Melvin. Vi har bara träffat honom med skena, men nu är den borta så imorgon ska vi sniffa Anton.. !! =)



Melvin har fått sitt nattmål och mamsen börjar bli trött. Nybadad och med nybäddad säng kan man inte längta mer efter att få träffa John Blund.. SÅ TRÖTT!!

Kram på er...

Kommentarer
Maria-Isabel säger:

Han är för härlig lille Melvin, hans leende är ju helt oemåtståndigt... Lilla Maja får nog hålla hårt i honom hihi! Såna där kaffeformer skulle jag också kunna göra, fast jag inte dricker kaffe, espresso house va? Kram och ha en riktigt mysig påsk, Magnus hälsar!

2009-04-11 | 14:16:46
Bloggadress: http://vintagemorrhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback