Jag är trött... så himla trött...

De senaste veckorna har varit jobbiga, bara en massa stress och en hel del huvudvärk. Det är mycket i föreningen nu och jag har svårt att säga nej. Men efter veckans stress och helgens fixande så känner jag nu att det är slut med att jag finns där, jag orkar inte mer. Ser knappt min familj pga alla ärenden jag gör, men nä..  nu är det nog!

Idag har jag åkt runt och fixat loppisgrejor, växelkassan och vårt bord inför morgondagens loppis. Det är en del att samla ihop hos olika volontärer. Det tar tid, och helst i rusningstrafiken, så lätt går det en halv dag innan man kan komma hem och äta lite mat eller sätta sig i soffan. *suck*
Imorgon är det sista loppisen för vår förening detta året och på måndag ska jag lämna över några arbetsuppgifter till en annan volontär, sen kommer det bli lättare.. tack och lov! Så planerna att fixa Melvins rum kom nu på tal igen, jag har planerat och ska bara köpa in det vi ska ha sen är det dags.. =) Rummet måste ju bli klart innan killen flyttar hemifrån..  =)

Nu ska jag sova, en lång dag imorgon med massa snåla folk som helst skulle vilja ha våra saker gratis istället för att skänka en slant. Nä ni gummor och gubbar, jag kommer inte vara på humör för en massa prutande på 5 kr.. grrr..

Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback