Sniffar bebislukt om kvällarna..

Hur mysigt är det inte att ha en mysig OCH lugn son i famnen om kvällarna. Han sitter intill mig så jag kan andas in hans bebislukt och mellan sina händer har han sin snuttefilt han fått av tant Cecilia. Nappen i munnen och ett lugn över ungen så somnar han av sig själv. Otroligt, detta skulle aldrig hända för 20 dagar sedan!


.. vilken mysig liten björn..*sagel, sagel*

En kur som fungerar med vissa återfall, men de är inte stora och inte många. Han gillar för det mesta att somna själv men det blir bara bättre och bättre. I like!! Det är så skönt att få njuta av en go och glad kille istället för den övertrötta och arga son som vi en gång i tiden hade. ( visst blir han fortfarande arg, men inte som innan )
Hoppas nu detta håller i sig, för Melvins skull iallafall. Vi ser hur bra han mår och att han trivs med att gå och lägga sig....


.. viftar jag tillräckligt snabbt kanske min arm förlängs och jag når dem!!

På onsdag är det dags för vaccination av lillkillen. Vill inte, har hört hur förtvivlat ont det gör på de små. Men man måste så det är bara till att vara beredd på att det kan bli mycket tröstande.. och mycket sniffande av bebislukt...

Nu ska jag till Lund, Melvin är ute på promenad med papsen. Dock sover lillkillen, men aldrig fel med frisk luft.. =)

Kram fr oss..

Kommentarer
Else säger:

Vad skönt att läsa detta Malin, hoppas det håller i sig. Men jag är rätt nyfiken på vad den där "kuren" har gått ut på... berätta!!

2009-03-06 | 17:45:13
Cecilia säger:

Naw, snusar Melle-belle på Labis-filten? Gullungen! Skönt att höra att det går bättre för er nu och att du äntligen får njuta av föräldraskapet ordentligt!



Bamsekram!

2009-03-06 | 18:41:56
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/
Zara säger:

Vad SKÖNT att höra att kvällarna fungerar nu! Vilken lättnad för er!

2009-03-07 | 00:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback