Snart 5 månader

Mycket händer om dagarna, hinner inte med att blogga.. men jag ska ta mig tid varje kväll. Jag måste, jag vill så gärna ha all utveckling skriven.. jag vill, jag vill!! =))

Imorgon är det babysim, jag längtar. Vår lilla charmör älskar att bada, han plaskar och skrattar hela passet igenom. Så kul, jag bara njuter!
Igår möblerade jag om barnvagnen, det blev en sittvagn. Melvin brukar sitta upp när vi är ute och går, men svårt att hela tiden palla upp med kuddar och filtar.., blir en hel del man får dra med sig.. =( Så idag var det test, och han somnade i den trots att den inte var lika mörk och igenbommad som liggvagnen.. !!



Veckan har gått snabbt, har träffat andra mammor och lunchat med Josefine från jobb. Hade så mycket att prata om, det var ett tag sedan vi sågs! Melvin var med i början, satt i vagnen och lekte med sina saker.. men sen la han sig ner och somnade utan problem! Jag var chockad... det händer sällan!! Killen var trött... =)



Nu e det nannedags, Melvin har somnat och kommer vakan vid 03.. jag vet.. men kommer söva honom igen, vi ska försöka få honom att sova hela natten.. hellst. Han har slutat äta sina nattmål, så då är det ju dags att sova istället..=)
Får se hur det går... han vill inte upp iallafall, ofta är det bara nappen som ska in igen..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback