Dagen innan Melvin fyllde 11 månader...

... tog han sina första steg. De var inte många, tror det var 5 st, men han tog dem utan att hålla sig i varken mig eller sin lära_gå_vagn. Jag skrattade och klappade händer, vilket gjorde att Melvin tappade koncentrationen och satte sig ner på gumpen. Även han skrattade, men jag tror inte han förstod åt vad.



När Franz kom hem försökte vi igen, men det vill inte Melvin! Nu ska han istället gå bredvid oss, och han gör det med stora fyllekliv! Så sött, kan inte låta bli att gosa med honom hela tiden. Melvin är inte lika förtjust över mina pusskalas!

Och just det, han har börjat kramas! Han kan komma krypande och vill upp i famnen, och väl där uppe lägger han armarna om ens nacke och kramar hårt hårt. Men sen vill han ner igen och fortsätta leka... så underbart! Njuter av varje kram jag får av honom, och de kommer ofta!!!

 
Nyduchad och nyfriserad. Och kanske lite sur på sin lära_gå_vagn =)

Fars dag firade vi hos min pappa och Inger. Vi åt god hemlagad mat och Melvin fick sin egen tallrik och han åt upp allt! Till efterrätt fick han smaka hemmagjord chockladboll! Vilket minspel han gav upp, men han gillade det han fick så som han gapade..=)  En trevlig dag på landet, vi måste bärja hälsa på dem oftare.



 

Nu sover vår lilla busunge, och jag ska försöka hinna med lite föreningsarbete...

Kram fr oss...


Kommentarer
Zara säger:

WOW!! Redan sina första steg! =)

Jag saknar ungen jättemycket!

2009-11-13 | 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback