Bara en dag kvar på år 2010!

Jag har skrivit det förr och jag skäms attans att behöva skriva det igen.. är så dålig med att blogga! Men hur ska man hinna egentligen ? Det har varit packning inför flytten, själva flytten, flyttstädning av gamla lägenheten, uppackning i huset, besiktning av lägenheten, Melvins födelsedag... julafton och nu imorgon nyår är det nyår!
Året redan slut, kan inte riktigt ta det till mig. I somras kändes det som en evighet tills man skulle fira jul, födelsedag och nyår. Och nu sitter man här...en dag kvar! 



 

Vi trivs i vårt nya hus, det ligger verkligen helt perfekt! Sen att det nu har snöat halva året..( känns det som iallafall ) och pendlingen med tågen har strulat dagligen så är det inte så farligt att bo såhär utanför stan.
Me like... me like alot! Och det gör katterna med, det har massor av plats att springa på.. kanske nästan lite för mycket obland känns det som. De jagar varann så det ryker från tassarna... men så länge de är glada är ju jag glad.. :)!!

   

Den 15 mars blir vi ytterligare en i familjen, om jag nu inte går över som jag gjorde med Melvin. Veckorna i denna graviditet har verkligen gått snabbt, jag är redan i vecka 30 men det känns som om det var igår jag kissade på stickan! Men det är en annorlunda graviditet denna gången, man har ju haft flytten, städningen och framförallt en liten tvååring som man ska bära på lite då och då. Det blir inte samma lugn under graviditeten som med Melvin, utan långt ifrån!



Idag ska det klippas, Melvin ska till frillan och ta bort sina små lockar. Det har blivit så långt nu och varför inte då bli fin inför nyårsfesten?? jajamen! Däremot fick mamsen här hoppa över sin klippning pga jobbet, så jag kommer se ut som jag gör.. men får väl hitta på ngt att täcka de gråa håren med så länge...

Nu sover prinsen, själv ska jag plocka lite i huset eftersom han sprider sina leksaker precis överallt...

Kram på er!

Kommentarer
Else säger:

Oh så roligt för dig Malin! Grattis! :-)



Kram och gott nytt år!

2011-01-01 | 13:05:33
Bloggadress: http://elseh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback