En söndrig sidospegel...

Har ju glömt berätta att jag numera har en söndrig sidospegel! Här på lannet är alla vägar smala, och när det var snövallar höga som hus blir ju vägarna ännu smalare!
Melvins dagis ligger lite utanför stan, mot Skånes Djurpark. Vägarna dit är icke breda så blir det möte får man ligga väldigt nära kanten.



En morgon när jag lämnat lillkillen fick jag mötande och sidospeglarna mötes, min sa kras och jag stannade. Små vägar är inte bra att vända på så jag fick köra ut på stora vägen, vända och ta mig tillbaka men då var den andra bilen inte kvar. Ingen aning vilken bil det var, hur den såg ut osv .. men jag tror inte det blev skador på den eftersom de kört vidare.

Däremot är saaben numera lite halvskadad... trist men sant. Nu är det bara att hitta en ny på skroten, eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback