Jädra kramper!!

Vaknade inatt av att det krampade i ena vaden! Ärligt alltså, hur ont kan det göra!?? Och det släppte inte heller, utan till sist fick Franz hjälpa mig att "bända" upp foten... Sådant skit man ska stå ut med!
Att somna om sen var nästan omöjligt, låg bara och väntade på att det skulle krampa igen och det var nära några gånger. Jag låg blixt stilla, vågade inte ens flytta benet några cm... och vad trängde sig på då? Joo, kisseblåsan sa ifrån att det var dags att besöka toaletten i andra delen av huset. Snällt! Thank u!! Men jag begav mig upp ur sängen, sakta sakta för att inte sätta igång ännu ett krampanfall, och när jag väl stod upp kunde jag knappt gå. Det kändes som om muskeln var avskuren, smärta och stelbent.

Så hela dagen har gått i slowmotion, jag blir omkörd av tanterna på rullator.. =(
Nä du lilla flickebarn i magen... kanske dags att titta ut ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback