Så kan man oxå njuta av sin lördag!

Sitter och jobbar natt, igen! Bäst att passa på så länge man kan, och pengar behövs ju alltid! Bredvid mig har jag mitt kaffe och en liten påse med godis, det är ett MÅSTE! Utan denna energi och näring..*harkel* så blir det en seg lördag, mycket seg!



För att orka med denna natt sov jag några timmar mitt på dagen, in i duschen och sen iväg för att hinna handla
innan passet startade kl 18. Stress och annat gjorde att jag glömde mitt älskade lånade bälte för foglossningarna och min bok!! Det händer ju inte så mycket här så jag skulle vilja fördriva tiden med hjälp av boken. Tidningen har jag läst ett antal ggr, även baklänges, men klockan tickar inte snabbare! Jag har "bara" 8 timmar kvar!!

Försökte packa väskan inför förlossningen, måste ju ha en sådan med mig, och jag kollade på blöjorna til nyfödda. Men jisses så små de är! Har Melvin verkligen haft så små på sig?? Men ärligt??!! La dem bredvid varann... kolla in den där gumpstorleken.. =)) Men sött är det ju.. riktigt sött!

  


Kommentarer
Robin/Mona säger:

Visst e det galet!! Sen när man ska börja byta blöja på en sån liten igen så vågar man ju knappt ta i den där lilla rumpan! MEn goa så att man nästan vill äta upp dem är dem ju..haha

2011-02-19 | 13:06:36
Bloggadress: http://robinjonssonasp.blogspot.com
Camilla säger:

Shit va liten blöja.. Men gud vad sugen man blir..

2011-02-26 | 16:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback