I förra veckan, i dag men det blir torsdag...

Vi har flyttat vårt sista ultraljud några ggr. I torsdags förra veckan skulle vi gå på ultraljud men eftersom Melvin hade inskolning på dagis fick vi inte lämna honom så tidigt som vi skulle vilja. Och man får inte ta med sig barn på ultraljudet, så det fanns inget annat att göra än att boka om tiden. Denna veckan har Melvin varit sjuk så vi fick flytta det igen, men kan han inte vara på dagis nu på torsdag får jag gå själv trots att Franz så gärna vill följa med. Smärtorna och den hårda magen gör att jag vill veta hur det ser ut där inne...


Melvin bygger lego.. med lite hjälp från mig.. :)

Jag känner mig lite stressad eftersom det är sista veckan på jobb när det gäller det projektet jag håller på med. Varje dag kommer det in nya uppgifter så jag har svårt att knyta säcken, känner att jag får ta det som det kommer.... Imorgon ska jag vara hemma och vabba, försöka sköta jobbet samtidigt. Melvin sover rätt bra mitt på dagen så jag hinner göra en hel del!

Vad säger man om bilderna nedan? Där Melvin är hittar vi även Memphis! Lite suddiga bilder men man ser hur de leker med Memphis leksaker...

 

Går inte att lägga upp fler bilder, ngt konstigt med sidan. Sådant gör mir irriterad, teknik som jag inte kan påverka. Nä... bäst att logga ut och försöka igen imorgon. Snart bra tv... =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback