Lite nytt!

Japp, jag har trixat och fixat med bloggen lite.. så stolt över mig själv! Jag och Melle är på första page, kan ju inte bli bättre.. och det har jag gjort själv med html verktyg! Jajamensan!!

Imorse fick vi finbesök, polisen kom till Höör! Jag stod i värsta morgonutstyrseln när polisbilen körde upp på vår
uppfart. Melvin blev till sig av glädje, och han blev inte lugnare av att den började blinka lite blått! Ut kom fabror Andersson och kollegan, jätteglada och pigga.. Melvin var fortfarande i extas!
Tyvärr fick de åka igen, och heeeeela dagen har Melvin gått med sin polisbil i högsta hugg och pratat om "Fedick"

Nu är det kväll, trött och sliten efter en natt av hosta och täppt näsa! Har så ont i mina bihålor att jag just nu inte vet vad jag ska ta mig till! Snyter ju ut allt jag kan... finns det verkligen mer där inne??

Nu ska jag ta hand om en busig son... han är överallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback