Flängt runt heeeela veckan!

Jag och Melvin, eller Franz och Melvin har hittat på saker varje dag för att lillkillen ska hållas igång. Eftersom lillstumpan har haft feber har en av oss varit hemma hos henne, vill inte dra ut henne när hon varit så sjuk.
Jag och Melvin har både besökt Malmö och Eslöv. Igår drog han och jag till tåget för att åka och hälsa på Zaklina och Alex. Hade sjukt kul, de busar verkligen runt hela tiden och har hittat varann på ett underbart sätt.
Efter vilan fick de busa lite och sen åkte jag och Melvin hem igen. Att åka tåg är livet för honom, han njuter av varenda sekund och frågar mig om alla ljud vi hör på resans gång.


Feber men glad ändå .. =)


Melvin tar en tur i cirkuståget

 

Väl hemma hade vi haft besök men det missade jag och lillkillen. Inger och Mats från min gamla bostadsrättsförening hade vägarna förbi, så de tittade snabbt in på ett besök. De fick träffa lillstumpan iallafall, men jag önskar att även jag hann träffa dem. Inger och Mats, ni får snart komma på besök igen! =)

Vädret idag har varit svintråkigt, trodde inte moder natyur kunde leverera så mycket i gråskala. regn kom det oxå. I mängder! Ville ha sol, kanske lite molning, men sol så vi kunde vara ute och busa.

Får skicka ut Franz i trädgården och be honom dansa solskensdansen till imorgon.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback