Semester!!

Nu har familjen semester, Franz jobbade sista dagen i fredags och nu ska vi mysa i fyra veckor. YEAY!! I tisdags var Melvin på dagis sista dagen, sen hittade jag på en massa kul med honom istället. Inte många barn kvar plus att det är stressande att hämta honom efter tre timmar. Oftast måste jag väcka lilltjejen för att åka iväg, känns inte rätt alls.. =(


Melvin på den stora hästen, Skånes Djurpark


Väntar otåligt på Alex och Zaklina vid tågen.. =)

Imorse åkte mannen till Göteborg för att se Metallica med vännerna. Med andra ord är det jag och barnen i huset, ett väldigt varmt och kvavt hus, men det ska väl gå bra.. =) Just nu sover barnen, katterna ligger utslagna i ute rummet och jag försöker komma på vad vi ska äta. Är rätt sugen på allt just nu, men är oxå riktigt hungrig och då vill man ju äta allt! En sak är dock kanon.. har inget godis hemma, inget sött alls!! YEAY igen!!


Lilltjejen sover gott i vagnen utomhus...

Lilltjejen sov väldigt orolig inatt, hon vaknade i stort sett varje timme och trodde först att det var värmen. Men nu imorse tog jag tempen och det visar sig att hon har över 39 graders feber. Det blev en alvedon i gumpen och sen somnade hon, så får ta tempen igen sen när hon vaknar och se hur det är. Allmäntillståndet är ok, hon äter och skrattar tack och lov.. =)


... mina hjärtan!

Nu ska jag väcka min prins så han inte sover för länge.. då blir det en lång kväll..

Ha en underbar söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback