Mys med Melvin!

Att gå upp kl 04 igår var ingen hit, jag var så trött efter att klockan passerat tolv att jag var på väg att ge upp. Tack och lov slutade jag då men hade ett årsmöte att se fram emot och var inte hemma förrän runt kl 18:00. Då tog jag tag i Melvin och kramade sönder den stackars killen, men jag hade ju inte sett honom på miljoner timmar. Kändes så iallafall! Men han stretade emot, ville ju inte ha pusskalas med mamma.. men jag är fortfarande starkare än honom.

När det var dags för Melvin att lägga sig gjorde jag en fuling... han fick somna i vår säng så att även jag kunde somna för kvällen. Japp, du läste rätt.. denna trötta övergravida kvinna gick och la sig kl 19:00!
Sååå gott det var! Sen sov jag hela natten tills klockan ringde igen kl 04:00!
Och mysigt var det, Melvin kryper så nära intill att man kan sniffa i sig hans schampoodoft.. och fryser man fixar han även det, Melvin aka element!

Nu är det snart lunch, och jag slutar kl 15:00. Tröttheten börjar komma smygande men inte så konstigt.. känns som om jag gick upp mitt i nassen! Men inte långt kvar.. detta fixar jag lätt...*gääääääsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback