Trött!!

Sitter i soffan och gäspar mer än hela gatan tillsammans, hur kan man vara så trött? Har precis vaknat upp efter att ha lagt Melvin. När jag är såhär trött utnyttjar jag situationen genom att Melvin får somna i vår säng, perfekt tillfälle för mig att sova en liten stund... men inte hjälpte det mig ikväll!

Melvins dagiskompis från malmö och hans mamma kom och hälsade på oss idag. Vi mötte dem på stationen och Adam började busa direkt i sin vagn, Melvin var fortfarande tagen av mötet och såklart vääääldigt blyg. Men efter fem minuter var han på samma bushumör och sen fortsatte det hela dagen lång! Så underbart att se, de är verkligen så lika på alla sätt man kan .. =)





På söndag ska jag jobba innan vi har vårt årsmöte, upp kl 04 för att kunna vara i Lund kl 06.. gäspar redan nu. Det är den lilla bufferten som lockat, extra pengar nu innan det är dags att föda är ett plus!

Näää.. nu ska jag nog ge upp bloggandet för idag, har ingen enrgi att skriva och jag läser hur tradigt det blir...*skrattar lite tröttsamt*

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback