Isabelle blev Isabell

Vi har ändrat oss med stavningen av Isabelle, vi plockar bort det sista e:et. Jag ville Isabel men det ville inte Franz, så vi möttes på halva vägen.. Isabell! =)



Det blev ingen babymassage, de ringde från dagis och trodde att Melvin hade vattenkoppor. Han hade små plidor runt ljumsken, där blöjan sitter åt, och någon på ena skinkan men för oss har detta varit värmeplidor och de har suttit där mer än en vecka. Men jag åkte dit och hämtade hem honom, de visade mig vilka plidor de menade och det var väldigt små, jag så dem knappt.. =( Väl hemma hade vi tre det mysigt, han stannade hemma ytterligare en dag men plidorna varken kom eller försvann.. så han fick komma tillbaka till dagis igen.



Helgen har gått för fort! I lördags hade vi besök av Anna och Henrik, Melvin busade loss medans Isabell inte ville sova utan skrika upp i faset hela tiden. Men så är det.. man kan aldrig veta vilket humör dessa små är på..
Idag blev det Skånes Djurpark med Maria, Hans, Maja och Tova. Det var härligt att komma ut och gå en lång runda trots att det var lite kyligt. Melvin kollade in grisarna, korna, hästarna, räven och BÖNANA! ( Björnarna ) Stora bönana går ju fria på ett annat sätt nu, man kan se dem mycket lättare och Melvin bara älskar det!



 

Nu e det kväll och barnen sover, mannen kollar ishockey och jag tänkte redigera lite bilder..

Önskar alla en underbar vecka!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback