Powerwalk!

Inatt bestämde jag mig för att börja göra ngt åt de kilon som finns kvar efter graviditeten, så det blir att börja powerwalka på morgonen innan frukost! Så imorse bar det av, jag och Maria tog en tur här i Höör och det tog nästan 2 timmar innan vi var hemma och utsvultna! Tror aldrig kaffe och en vanlig fralla varit så fruktansvärt gott som det var imorse... gah, det vattnades i munnen!


Grålle myser i Melvins stol .. ( det VAR melvins stol en gång i tiden.. )



Just nu sover lilltjejen och stora killen trotsar loss som vanligt. Men jag tar det lugn, bråkar inte tillbaka och då blir han argare och ger upp. Först då pratar vi, men jeflar så arg han kan bli! Trodde inte i min vildaste fantasi att en liten kan bli så arg, men tack och lov blir han lugn igen efter någon minut. Men de måste ju visa humör de med.. =)

Igår kom kusin Susanne förbi efter ett ärende i Höör. Till Melvin hade hon med sig en bok om Halvan och sopbilen.. killen är i extas! Sopbil är kul, sopbilen åkte fram från hyllan och han leker friskt med den.. precis som i boken! ska nog börja samla på alla Halvans böcker, det verkar vara en bra deal.. =)



Snart är mannen på väg hem, och vi ska koka ihop ngt att äta.. sen blir det att skriva CV för min skull. Går inte att göra det med två barn som pratar och busar på olika sätt, finns ingen ro i kroppen då. Måste bli klar med det ikväll eller imorgon, ska skickas in denna veckan! JAG vill att det ska skickas in denna veckan, ju snabbare ju bättre.

Önskar alla en underbar kväll, det ska jag ha.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback