Ingen väntetid!

När man bodde i Malmö fasade man för den tiden då man behövde skaffa nytt pass. Det tog tid. Sjukt lång tid om man inte var där en kall vinterdag.

I år måste vi skaffa ett pass till Isabell, och jag fick rysningar i hela kroppen när jag tänkte på den vanliga väntetiden i Malmö. Så när vi steg in på Eslövs polisstation blev vi smått överraskade, enbart en före! Det gick snabbt, hon skrattade genom fotosektionen och vi var ute efter 10 min. Att byta blöja på Isabell tog längre tid!!

Väl hemma tittade jag på övriga pass och såg att mitt snart går ut, och enligt många olika instanser måste det vara giltigt 6 månader efter hemresedatumen. Så.. Jag fick ta mig till Eslöv för att fixa nytt, och trodde faktiskt inte jag skulle ha samma tur igen! Enbart en före! En liten tant som skulle förnya sitt pass. Sen var det jag!

Det kallar jag normal väntetid! Så gott folk, ta en tripp till Eslöv om ni ska fixa pass! Sedan kan nu köra vidare till oss för fika eller Skånes Djurpark!! :) bara ett tips!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback