Så lite tid!

Sommaren har snart passerat och inte många soldagar har man haft! Jättetråkigt, jag vill ju bli litta brun på nejsan och den annars vita kroppen! Istället får man ju städa, tvätta, städa igen och försöka underhålla rastlösa barn. Men det går bra, enbart 4 dagar kvar för barnen innan de går på 3 veckors semester!

Kameran är med mig överallt, precis överallt, och jag tar miljoner foton. Tittade nyss på dem jag tagit nu i Juni och inser att jag inte hinner redigera dem. När ska jag klämma in det? Mellan ett blöjbyte och matdags? Eller kanske mellan en kattkörning och träningspasset? Jag vill ha mer tid, eller chansen att lyckas prioritera rätt om dagarna!

Något jag dock inte missar är hur mina små underbara barn utvecklas. melvin pratar hela tiden och i helgen i bilen påväg hem kom jag på att han pillade näsan:

Jag: "Melvin, pilla inte i näsan, bättre vi snyter ut kråkorna"
Melvin: "Ok mamma"
Det blir tyst en liten stund...
Melvin: "Mamma, när jag blir stor, får jag pilla näsan då?"
.. Melvin 3 år!

Idag var det samma sak igen, och jag sa återigen att vi istället snyter ut kråkorna. Då kom det... "mamma, när jag bli såhääääär stor, får jag pilla näsan då?"

Jag bara undrar... varför vill man pilla i näsan? Vad finns där inne i denna lilla tunnel som kan vara så otroligt intressant? Jag förstår lixom inte.. kommer nog aldrig göra.. =)

Så.. dags att sova lite, nu har ju våra inneboenden flyttat hem så det blir lite sömn iallafall.. =)


Kajsa somnade i soffan, tätt intill sambon..


Lilla Sture.. han stal mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback