Hur smutsig kan man bli?

Idag var det min tur att hämta mina små troll på dagis, och jag längtade hela vägen hem! Att mötas av två glada barn som kommer springandes emot mig är nog det bästa ever... Kan man bli gladare??

Synen som mötte mig var hemsk, de hade sand långt in i öronen! Vad gör mina barn på dagis egentligen? Leker kurragömma i sanden?

Väl hemma åkte kläderna av och det blev duschen för dem båda. Sambon suckade! Vadårå? De är ju skitiga in till huden.. Tyckte jag iallafall! Klart det ska duschas och fixas! :)

En timme efter barnens läggdags vaknade Issa och hon var orolig och varmare än solen varit idag! Febertopp på 39,5 grad och frossa :( Fick ge henne Ipren och sen satt jag länge med henne i rummet tills jag märkte att hon blev svalare och var åter tillbaka till sitt egna Issa. Älskade tjejen, vad ska du nu åka på??:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback