Nu börjar det kännas..

I fredags kväll hände det saker i bebbelitos värld, slemproppen gick och några små förvärkar kändes. Helgen har sedan bestått av detta, slempropp och ännu fler förvärkar. Men det blir inte mer, men nu känns det som om det iallafall händer ngt ..

Förvärkarna får mig att minnas hur det var att ha mensvärk! *ryser i hela kroppen* Jag hade extrem mensvärk som ung, kunde knappt röra mig och ibland stannade jag hemma från skolan. Det var pina för mig när det var dags för den röda veckan, och minnena kommer tillbaka som ett slag i ansiktet nu när förvärkarna kommer. Jag säger inget, bara sitter tyst och väntar på att de ska försvinna ... Usch.. hemska minnen!
Men detta har ju bara börjat, det kommer kännas MYCKET mer.. jag fasar men jag får tänka framåt istället, vi är närmare vår lilla Melvin!

Kommentarer
Linda/Gulligullan säger:

Vad spännande!! Hoppas han kommer snart :)



Jag hade också HEMSKT mensvärk när jag var yngre, och började med p-piller för att lindar smärtan, och det blev bättre. Så jag vet hur det känns :(

2008-12-07 | 14:32:13
Bloggadress: http://lindasdagar.blogg.se/
Else säger:

Lycka till Malin! Nu låter det som att nästa gång det kommer nytt inlägg här har ni blivit tre i familjen. Hoppas allt går bra och någorlunda snabbt! Väntar med spänning!!

2008-12-07 | 14:34:51
Malin säger:

Hej gumman håller tummarna för att han snart kommer ut så ni får lära känna honom.

Kram

2008-12-07 | 18:50:10
Cecilia säger:

Jag och tisarna tänker på dig och hoppas att Melvin kommer i natt!! Kram!

2008-12-08 | 20:11:13
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/
Camilla säger:

Hur går det??

2008-12-08 | 23:30:48
Bloggadress: http://jrt-flickorna.filosoferar.se
Malin säger:

Hej på dig händer det något om inte annat så kanske han tittar ut idag på vår dag.



Grattis på namnsdagen.



Kram Malin

2008-12-10 | 08:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback