Lång lista!

Har nu insett att det är en del man ska fixa innan den lille kommer. Listan är enormt lång, och det är allt från småsaker till stora sängar!! Men vart ska vi placera detta? Vi har visserligen en stor lägenhet, men nu vet vi inte hur vi ska göra!!
Extrarummet kommer ju att bli ett "barnrum" till sist, men just nu ligger det så långt bort från badrummet att vi vill inte börja ha det där... *suckar*. Vårt eget sovrum hade varit perfekt egentligen, men där har vi farmors gamla kista.. vart ska vi ställa den?

Cecilia skickade över en bild på mig och magen från helgens bravader vid folkets park. Eftersom jag inte tittar in i kameran tyckte jag den var helt ok, så jag vågar faktiskt ha den på min egen sida..*fniss* ..
.. Cecilia, får jag sno den? ( det gör jag ändå, tills du säger ifrån) ..
Och NÄ, jag ska inte ha inom den närmsta tiden, jag har 4 månader kvar!!! *hmpfff*



Igår firade vi Franz dag, han fyllde 34 år...GRATTIS, GRATTIS!! Vi gick till restaurang Gränden och åt oss sjukt mätta, orkade inte röra oss efteråt! Men det är så gott, deras laxgrillspett är underbart mumsigt. Fattas bara ölen!!! =( *snart, snart, snart*

 

Kommentarer
Else säger:

Ett litet tips - fixa inte allt innan! Det är mycket roligare sen, när man vet vem man fixar till. Ta bara det allra nödvändigaste. Sen får man ju en massa saker också. ;) Ett litet startpaket med kläder, räcker till exempel långt. De växer otroligt fort första tiden...

2008-07-30 | 19:25:37
Lisa säger:

Malin, Malin - världens finaste Malin!!

Äntligen fick jag se den underbara magen. Du är superfin!! Ha ha, stor... du har ju sett min senaste bild... Men snart är den ett minne blott och en bebis upptar mina tankar! :)

Stor bamsekram

2008-07-30 | 20:26:55
Camilla säger:

Fin mage, Malin :-)

2008-07-30 | 22:39:56
Cecilia säger:

Klart du får sno den! =)

2008-07-31 | 15:46:30
Bloggadress: http://ciliak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback