Okristligt tidigt!

Denna helgen jobbade jag extra på Taxi, 6-14 båda dagarna. Väl hemma var jag dödstrött och efter maten satt jag nästan upp och sov. Jag kasade längre ner i soffan så jag låg bredvid Skrållan. Hon hälsade mig välkommen genom att puffa på mig med sin blöta nos.. sen minns jag inte mer. Vaknade till då och då som ur en jobbig koma och frågade vad Franz gjorde... men jag kommer inte ihåg vad han svarade. =/  Mmm.. jag var nannig.

Igår hämtade jag en katt som varit tillfälligt hos ett stödhem. Vi hittade henne i staffanstorp när vi letade efter en annan katt, helt utmärglad och utsvulten. Hon har inte mycket hull på kroppen, endast skinn och ben, vi kunde bara inte lämna kvar henne där. Imorgon ska hon till veterinären, vi får se vad han ger henne för chanser.. *snyft* ...
Just nu tvångsmatar jag henne, av någon anledning har hon svårt att äta.. =(

I augusti är vi bjudna på bröllop, men frågan är vad jag ska hitta för ngt att ha på mig? Ngt som går över magen.. *suckar igen* .. Det är inget lätt val.. man vill ju vara vacker oxå.. !!

Ha en bra söndag..


Kommentarer
Cecilia säger:

Gick det inte bra hos Jiri med sisen?

2008-07-14 | 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback