Rörelser?

.. *mummel* .. Skrev precis ett långt inlägg när jag råkade trycka på en knapp och all text blev stor. Tror ni jag fick tillbaka det till rätt storlek? Njää.. utan till sist försvann allt!!

Så.. nu blir det bara en liten blogg, jag orkar inte skriva om allt igen.. jag tappade faktiskt den lilla "blogg-gnistan" som jag hade när jag började.

Nåväl, jag och Franz var på ultraljud i fredags ( 4/7 ) och allt såg bra ut.. Hon kunde avslöja att det var en liten
kille där inne!! Han blottade sig visst rätt rejält, men varken jag eller Franz såg ngt litet.. =)
Nästa ultraljud är runt vecka 30 .. men vi kan inte vänta utan kommer runt vecka 25 göra ett extra, ett 3D. Kostar en del men det är det värt, man får se mycket mer och man får det på en cd skiva.. =)

Nu känner jag inte för att blogga mer, fortfarande irriterad.. *grrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback