Skrållan vill ut, del 2!!

Vår nätta lilla dam satt vid dörren igår igen så Franz gick ut med henne på trappan. De satt där en bra stund men sedan ställde han sig på trottoaren..Oj, då öppnade sig ännu en ny värld för henne!!! Hon kunde ju se så mycket mer, vad som hände runt henne och uppe på fasaden!
Hon ligger ju stilla i famnen när man tar ut henne, hon slappnar av och lutar sig tillbaka mot ens famn... så det är bara till att låta den underbara damen ligga där och kolla.. så söt, så underbar.. gud vad jag älskar henne!!!



Idag har jag halv dag, sååå skönt det ska bli. Ska susa runt i stan med Cecilia, vi ska fjäska för zooaffärer så vi kan få ha våra pengabössor där och samla in lite pengar.
Senare idag ska jag och Franz kanske till ngt babyställe och kolla vidare på lite saker, vi har ju inte köpt ngt alls... säng?? Madrass och liknande saknar vi... kläder är det enda vi har köpt, i stort sett.. hmm...

Igår hittade jag och Franz inte på mycket, vi orkade inte. Trötta och helt slagna av värmen tog vi det lugnt. T.om katterna var slöa, Higge är en av dem!! Kolla in hans nästa sovställning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback