En vecka går snabbt....

Igår kom jag och sambon hem efter en underbar vecka i Turkiet! Vi var riktigt trötta efter att ha varit vaken i nära 24 timmar. Hemfärden startade kl 02:15 så utcheckning från hitellrummet var kl 24:00.. så mycket sömn den kvällen/natten blev det inte. Kl 07 satte vi oss på planet och jag har aldrig varit så trött som då. En flygresa har aldrig gått så snabbt som denna, men mycket var för att vi somnade så fort planet checkade ut från banan... vaknade 2,5 timme senare!! De kan inte ha sålt så mycket denna morgon ... =)

Vi har endast tagit det lugnt i Turkiet, stranden med bra böcker och god middag på kvällarna. Härligt väder har bidragit med att vi höll ett bra humör.. =) Sista kvällen hade vi bokat bord på en restaurang där de skulle visa fotboll, Sverige - Grekland. Underbar match med härlig stämning!!

Min graviditet --  jag har inte märkt så mycket. Har fortfarande inga symptom, utan det är bara magen som växer. Själv tycker jag inte det växer mycket, men andra säger att det växer mycket. Veckan innan vi åkte till Turkiet blev jag jättesjuk, kraftig förkylning och hosta. hade ingen energi över alls och eftersom jag hostade 24 timmar om dygnet så fick jag inte sova om nätterna..=( Då trodde jag att det skulle påverka den lilla i magen, men än så länge har det inte hänt ngt negativ ...
Under resan diskuterade jag och sambon namn, och vi gillade Melvin väldigt skarpt. Om det nu blir en pojke, det vet vi ju inte. Tjejnamn kunde vi inte riktigt kommit fram till ngt.. det var lite svårare..=)

Magen "kurrar" idag, kan det vara en rörelse?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback