Tekniken e fantastisk!!


Nu har jag och sambon varit hos barnmorskan 2 ggr och kollat så att den lille mår bra. Man ser ju så mycket, hur h*n hoppar och skuttar runt där inne. Ligger inte stilla för en sekund után verkligen en sprattlig liten sak.. otroligt!
Jag känner inget än, är i vecka 14 nu ( 13+5 ) men det kommer kanske snart, så som h*n håller på i min mage!

Är hemma från jobb, ligger sjuk i förkylning och halsont! Försökte vara på jobb igår men fick gå hem vid lunch. La mig direkt i soffan och sov i flera timmar. Blev betydligt bättre, men imorse var jag totalt slagen igen...

I nästa vecka åker jag och sambon till Turkiet i en vecka, för att koppla av och att åka iväg innan den lille/a kommer... Bara det att jag inte hunnit med ngt inför resan, och det är fredag idag,. Katterna ska lämnas, mat ska köpas in, "apotekpåse" måste inhandlas, kläder provas ut eftersom jag inte kommer i ngt mer, fira mamma "sen morsdag", fixa föreningens katter innan, färga håret så man ser "normal" ut igen... gah, jag kommer aldrig hinna, stressar ihjäl mig!! 

Men gud vad jag längtar.. sol, bad, god mat, kall dricka och shopping....


image4
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback