Vin och gott sällskap...

Helgen har gått snabbt, känns som om jag inte hunnit med ngt alls. På dagen igår var jag i Lund och lämnade katter till ett nytt stödhem och Franz var hemma med Melvin. På väg tillbaka hem ringde jag och kollade vart de var och de var ute och gick, så jag mötte upp dem så vi kunde ta en fika i stan. Melvin sov gott gott så för oss var det bara att hitta ett fik att slå oss ner vid, helst ute eftersom solen sken och vädret var så underbart. Lättare sagt än gjort! Hela Malmö och alla små kommuner utanför hade samma tanke så inte på ett enda fik hittade vi plats. Eftersom jag var svinhungrig blev jag smått irriterad ( aldrig låta Malin vara utan mat för länge) så vi bestämde oss att knalla mot Caroli, där hittar man alltid plats. Jovisst.. hade en heeel myshörna för mig själv med grabbarna.. =)



Väl hemma fick vi besök av Franz barndomskompis och hans pappa, familjen "leksakshandlare". De var i Malmö över dagen, hade möte med olika leverantörer men passade på att titta in och hälsa på innan de åkte tillbaka till Jönköping. Innan de stack fick vi höra att vi Malmöbor var lite dåliga med att shoppa från hans webshop, så han lämnade kvar lite reklamlappar.. haha.. finns ju en del barnfamiljer i Rörsjöstan.., =)  


Kvällen avslutades hos Zara, Zelda och Johan. Jättemysigt med massa vin, ost och kex. Zara och Zelda sniffade bebis och jag njöt av mitt glas vin som till sist blev en hel flaska!!!
Kul hade vi, Melvin somnade efter en stund pga orolig mage men sov gott hela vägen hem och resten av natten tills vi växkte honom kl 04! Några timmars sömn fick vi iallafall..=)

Imorgon är det måndag.. igen,.. jisses, det går snabbt nu..


Kommentarer
Zara säger:

Tack för i lördags!! Det var trevligt =)

2009-04-06 | 09:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback