Han bli två månader idag...

Kan inte tro att det gått så snabbt, redan två månader! Känns verkligen som igår som man åkte hem från BB med ett litet knyte till spädbarn.

Han jollrar mer och mer, pratar och skrattar. Det går fort nu, han är en evis kille och allt ska hända direkt. I sit babysitter cyklar han för fullt, den guppar fram och tillbaka och det gör att han vill ha ännumera fart.. killen blir inte nöjd!
I morse när han vaknat satte vi oss i soffan, han tog lång tid på sig att vakna och efter ett antal minuter gav han mig ett leende.. min myskille!!



Det blev en bra början på dagen, han sov 7,5 timme inatt och ytterligare 3 timmar efter "frukost". Sen har han sovit bra, jag är väldigt chockad, har hunnit med det ena och det andra idag.. !! =))

Nu är det dax för mat.. lillkillen kallar från babysittern..



Kommentarer
Anonym säger:

Hi hi, så söt han är!

Läste ditt förra inlägg och fick så dåligt samvete, har lagt mer på dig än vad som är rätt. Lovar att bättre mig, du får gärna bli arg på mig och säga till! Mitt problem är att jag inte alltid vet vem man ska vända sig till med frågor. Kram!

2009-02-10 | 15:23:09
Zara säger:

Åhh vad mysigt det ska bli att träffa honom igen! Herregud vad lik han är sin far! Hahaha

2009-02-10 | 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback