Imorgon är en ny dag...

Förklaringen till mitt utbrott i förra inlägget kom som ett brev på posten, mens och menssmärtor!! Inte konstigt jag var så irriterad och ledsen att det inte gick som jag ville. Kan inte skylla allt på röda veckan, för jag är trött på det, vill att det ska fungera nu så han iallafall somnar av sig själv..

  

Jag har verkligen goa vänner, ni ställer alltid upp när vi behöver det. Problemet i vår lilla familj är ju att Melvin inte vill somna själv, utan han kan sitta uppe och le hela dagar om han hade fått bestämma. Att vara ute och promenera med bagn hjälper, men han somnar fortfarande inte själv.. utan vi söver honom när vagnen väl börjar rulla.
Men det ska gå, blev bakslag idag på kuren vi håller på med men imorgon är det nya tag och hans mamma har ett ESS i ärmen..*skrattar lite osäkert och tittar bort mot Melvin*.

 

Bakslaget? Jo.. Melvin har ett fast schema på sov,mat och vakentider för att komma igång med fast mat och längre sovstunder. Första passet han ska sova är 08:30-10:30.. men det gick inte som jag ville. Vi hade lekt, myst, skrattat ända bort till vagnen men så fort jag lägger ner honom så vänder han totalt och blir galet arg!! Efter 1 timme somnade han ordentligt, och då var jag helt slut. Men imorgon är en ny dag.. då ska jag testa lite annat...

I helgen kanske vi får träffa underbara Maja!! Lilla flickan som fick en väldigt dålig diagnos men som det nu har vänt för och nu väntar hon på nytt hjärta! Ska bli mysigt att få se den lilla blondinen.. =) ( och hennes föräldrar såklart )
Och vi ska börja med Melvins rum!! Längtar att få göra iordning det ordentligt.. flytta in sängen och ut med skrivbordet.. ja, en faslig röra kommer det bli men säkert fint när vi är klara.. =)

Nu är det dags att natta Melvin inför natten.. kommer väl ta 1 timme.. *suckar*

Kram

Kommentarer
Else säger:

Men GUUUD så söt han är Malin!! Tur de är så söta mellan varven, det är därför man står ut. ;)) du har en liten guldklimp där!

2009-02-27 | 16:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback