Uuuuhhhh, sjuker!

Hela december har jag gått och varit förkyld, som blev till jobbig hosta och sömnlösa nätter! Näsan täppte igen mer ofta och till sist gick jag till vårdcentralen och fick reda på att jag hade ett litet virus i kroppen, men ingen antibiotika.. =( Fick dock hostmedicin och rådet att vila MYCKET! Det blev långhelg och jag började känna smärta i mina bihålor och det höll sig över hela ledigheten.

En dag var det äntligen borta och jag gick till jobb och kände mig riktigt "pigg" jämfört med tidigare. Dagen efter började smärtan i bihålorna igen, men på andra sidan.. och så har det fortsatt.

Just nu har jag vaknat upp ur en dvala, Melvin hade redan lagt sig och jag missade krama och pussa på honom.. =( Franz lagade precis mat till oss så jag började känna mig lite piggare... hatar vara sjuk, börjar bli riktigt trött på det.

Nu ska jag ta täcket och lägga mig i soffan igen... snörvel på er!

Kommentarer
Stefan säger:

Samma skit här, jobbigt med förkylning som aldrig ger med sig. Kanske blir bättre nu när vindarna vänt och vi återgår till mer normalt skåneväder. Krya på dig!

2011-01-13 | 11:45:01
Malin säger:

Tack Stefan, samma till dig! Får hoppas att det vänder, men snart har man nog haft alla baskelusker som någonsin finns... nästan.. =)

2011-01-13 | 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback