Jag vet...

.. att jag sagt det tidigare, men jag hinner inte blogga. När, var och hur ska man ha tid? Kan man önska sig några timmar extra i julklapp? Är det möjligt?


En fin blomma från Rebecca.. =)

Men vi har gjort massor denna långledighet, varit med Melvin på Skånes Djurpark, varit och simmat, busat runt ute på tomten.. varit på Skånes Djurpark igen... ja... en del!


Mellebus och kossan mu ( som Melvin själv säger )

 
Vår egen traktorförare...

Förra helgen var vi på tivolit i Eslöv, Melvin lekte med Alex och jag pratade tjejprat med Zaklina. En underbar dag!
Lägger in lite bilder på allt och inget .. =)


En modig kille..



Nu ska jag hämta hem killen från dagis, har fastnat i redigerandet av bilder till inlämningen så jag behöver ta en paus några timmar.

Puss och Kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback