Ny vecka.. igen..

Får helgen verkligen gå så snabbt?? Borde det inte finnas en regel att det inte får kännas som att den sprang förbi en? Jag tycker det! För imorgon är det måndag igen och jag känner att vi inte hunnit ngt alls...



Kan iof vara för att jag jobbade natt mellan lördag och söndag, men ändå inte. Var inte så många timmar men jag tar allt nu eftersom jag fick en rejäl s*tans kvarskatt! Trodde jag skulle svimma när jag rev upp plasten, det är inte normal summa för en vanlig gnegare. Hade jag varit egen företagare hade jag förstått det.. men hallå!! Jag sliter och jobbar som alla andra, men tydligen var det ngn av mina arbetsgivare som tyckte att man skulle dra mindre skatt. Tack för det!


Melvin kommer bjuda in på poolparty...

Idag var det dop i Arlöv, söta underbara Elin blrv döpt och hon charmade precis alla. Och så klart glömde jag min kamera, så därför kommer det inte vara så kort från dopet denna gång.. =(

Imorgon är det måndag, imorgon ska rektorn på förskolan ringa mig. Imorgon får vi domen om Melvin får gå  dagar i veckan eller får sina  timmar om dagen. Håll tummarna... !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback