Trotsig och arg!

Att denna trotsperiod kan vara så oerhört jobbig och jag känner att jag inte har tillräckligt med tålamod! Kan vara pga graviditeten, det trycker och är allmänt jobbigt just nu, för jag ger verkligen upp. Franz har mer tålamod och tar smällarna, och det går jättebra men så sjukt jobbigt det är. Det kommer ofta kvällstid när han är en övertrött dagiskille, så det slår väl över.. men jag fasar för alla dessa perioder. .........suuuuuck.....!!


En trött Melvin kollar på Osse Pigg

Innan vi skulle äta igår satt han och pillade med sina pärlor, han älskar att sortera upp dem i färger och lägga "blommor" på sin pärlbricka. Igår började han med ngt helt annat, han skulle ha olika färger runt hela plattan... och noga är han med! Trillar en pärla ur ledet så ska den sättas tillbaka innan han fortsätter... där har han tålamod!



  

Och nu äntligen hemma efter en dag på Ikea med vildingen Melvin. Never again! Han sover gott nu, så klart efter denna dagen, och jag tror nog att även jag ska ta och bege mig mot sängen med en bra bok.. inte helt fel...

Ha en bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback