Redan måndag...

Helgen var över på ett nafs, vet inte alls vart den tog vägen. Vad har vi gjort egentligen.... ?? I fredags blev en lugn kväll och sen var Melvin hos mormor lördag till söndag. Ordet mormor hörde vi i varenda mening fram tills att han steg av bilen på kirseberg, han bara älskar att åka till mormor.. =) Och det är så kul för oss, att han kan koppla av och ha roligt hos andra.. vår lilla prins.



Så vad hände på lördagen... inte mycket. Jag shoppade loss på Ikea till barnen när jag ändå var i Malmö. Melvin och Isabell fick nya saker till sina rum, och jag handlade massor till att organisera här hemma. För så är jag, älskar att organisera och nu kliar det i mina fingrar, jag bara MÅSTE hitta tid att organisera alla kläder, alla saker som ska vara på plats.. och mycket mer..!!! *lycklig*





Sen igår var det brunch för mig inne i Malmö, jätte trevligt att träffa tjejerna igen.. så mycket att prata om! Och innan det var dags att köra hem hämtade jag upp Melvin hos mormor. När jag kom dit fick jag en kram och sen sa han väldigt tyst.. " lite till". Han ville vara kvar lite till och visst skulle han få det, jag var bara lite tidig.. =)
Men största händelsen av allt.. han kissade på toaletten! "Ahhh, tråkigt" tänker nog många nu.. men inte jag.. vilken händelse, han var stolt som en tupp efteråt! Och jag med såklart... snart kanske blöjfri.. HOPPAS!

Idag är det babymassage för lilltjejen och egentligen gympa för killen.. men Franz hinner inte hem och ta Isabell, så vi siktar in oss på nästa måndag istället. Han och jag kan gympa på gräset istället.. eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback