Hur blev det lördag så snabbt??

Igår stressade jag hela morgonen för att hinna vara i Malmö innan kl 10:00, skulle på intervju och det var viktigt att jag kom i tid. Tack och lov hade jag god marginal när vi kom till Malmö, jag kunde pusta ut och varva ner en liten stund i bilen. Intervjun gick bra och hon ringde några timmar senare och berättade att jag fick jobbet! YEAYY! Men det är bara för en månad, så jag fortsätter att söka nya jobb... men bättre än inget alls!



Idag har vi haft kalas för Isabell! Hon fyllde 1 år den 16 mars och vi har delat upp kalasandet i 2 olika omgångar, släkten ena helgen och vänner andra! Tyvärr fick vi hoppa släkten förra veckan eftersom vi låg hemma i influensan, men idag kom kompisarna och det blev mycket bus!!


En nyvaken Issa väntar på sina kompisar...


Finaste Elin kom på Isabells dag...

Barnen somnade efter kl 19, jag och sambon sitter i soffan och försöker hålla ögonen öppna. Kalas tar på en. Många barn, mycket bus! Om jag känner mig rätt så kommer jag somna om ca 8,5 minut.. men sminket långt ner på kinderna. Orkar inte tvätta bort, så trött är denna kvinnan idag!


Melvin fick oxå busa, finaste Moa kom på besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback